Η ανάλυση ανταγωνιστών είναι η πλέον αποτελεσματική μέθοδος για να χαράξουμε την εμπορική στρατηγική που θα ακολουθήσει η ιστοσελίδα μας.
Ως ανταγωνιστές καλούμε τους κατόχους των ιστοσελίδων που επιζητούν μία εξίσου υψηλή κατάταξη με τη δική μας ιστοσελίδα στις μηχανές αναζήτησης και χρησιμοποιούν κοινές με εμάς φράσεις κλειδιά.
Ξεκινώντας την ανάλυσή μας, επιλέγουμε και καταχωρούμε τις κρίσιμες φράσεις κλειδιά που θα χρησιμοποιήσει ο χρήστης για να βρει την ιστοσελίδα μας και τις οποίες θέλουμε να προωθήσουμε.
Κατόπιν παρακολουθούμε την πορεία των 30 πρώτων ιστοσελίδων όπως εμφανίζονται στα αποτελέσματα του google, yahoo και msn και οι οποίες ανταποκρίνονται στις επιλεγμένες φράσεις κλειδιά.
Ο βαθμός δυσκολίας της επιτυχημένης προώθησης μιας ιστοσελίδας δεν εξαρτάται μονάχα από τη σπουδαιότητα της φράσης κλειδιού αλλά και από την προσπάθεια των ανταγωνιστικών ιστοσελίδων.
Δικαιολογημένα λοιπόν ξεκινάει ένας σιωπηλός πόλεμος μεταξύ όλων αυτών που προσπαθούν για μια καλύτερη θέση στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης. Μίας καλύτερης θέσης που σχεδόν πάντα την καταλαμβάνει αυτός που έχει τη μεγαλύτερη τεχνογνωσία!