+30 210 8062071

24/7 Τεχνική Υποστήριξη

Δευ - Παρ: 09.00 - 20.00

Σαβ, Κυρ κατόπιν ραντεβού

Χρόνος SEO καμπάνιας

Μερικά από τα ερωτήματα που δεχόμαστε καθημερινά έχουν σχέση με τη χρονική περίοδο που χρειάζεται μια διαφήμιση SEO. Αρκετοί μας καλούν να απαντήσουμε «πόσο χρόνο χρειάζεται το SEO» ή ακόμα περισσότεροι «πόσος χρόνος χρειάζεται για να βγει η ιστοσελίδα μου ψηλά». Φυσικά στην αυστηρή γλώσσα των τεχνικών το σωστό ερώτημα έχει ως εξής: «Ποιο είναι το εύρος χρόνου που απαιτείται για να αποδώσει μία πετυχημένη στρατηγική SEO;».

Χρόνος παράδοσης SEO Καμπάνιας

Ο χρόνος επίτευξης του SEO έργου καθορίζεται από τους εξής παράγοντες:

  • Αρχική κατάταξη: Από τα σημαντικότερα μεγέθη που καθορίζουν τον χρόνο παράδοσης προώθησης seo είναι η κατάταξή της εν λόγω ιστοσελίδας αυτήν τη στιγμή με τα ζητούμενα keywords. Φυσικά μιλάμε για την μέση κατάταξη καθώς υπάρχουν διακυμάνσεις ακόμα και εντός της ίδιας ημέρας.
  • Τεχνική κατάσταση της ιστοσελίδας: Ο χρόνος μιας seo υπηρεσίας εξαρτάται πολύ από την αρχική κατάσταση που μας παραδίδεται μια ιστοσελίδα ως προς την ταχύτητα φόρτωσής της. Εδώ τον πρώτο λόγο έχει ο server που φιλοξενείται η ιστοσελίδα μας καθώς και ο σωστός κώδικας (χωρίς σφάλματα) στον οποίο έχει δομηθεί το site.
  • Αρχιτεκτονική δομή ιστοσελίδας: Ο τρόπος που έχει δομηθεί το site καθορίζει τον μέσο χρόνο παραμονής του μέσου επισκέπτη. Επιπλέον η σωστή seo αρχιτεκτονική ενεργών εσωτερικών και εξωτερικών συνδέσμων καθορίζουν τη διάρκεια ενός επισκέπτη. Όλα αυτά είναι στοιχεία που επηρεάζουν χρονικά την απόδοση του seo.
  • Όγκο φράσεων κλειδιών: Θα πρέπει να οριστεί ο αριθμός των keywords που θα επιλέξουμε να «βγαίνουμε ψηλά» για την καμπάνια seo.
  • Ζητούμενα keywords: Ως προς αυτόν τον παράγοντα θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι o «βαθμός δυσκολίας» ενός keyword αμβλύνει τον χρόνο επαναπροσδιορισμού κατάταξης που απαιτεί η Google.
  • Ζητούμενες θέσεις εμφάνισης: Ο χρόνος εξαρτάται από τις απαιτούμενες θέσεις κατάταξης των keywords, οι οποίες θέσεις έχουν προσυμφωνηθεί με τον πελάτη.
  • Βαθμός δυσκολίας ανταγωνιστών: Θα πρέπει να αναλύσουμε πόσοι άλλοι κάτοχοι ιστοσελίδων επενδύουν σε καμπάνιες seo που στοχεύουν σε κοινά keywords .
  • Όγκος αναζητήσεων των keywords: Όσο περισσότερο αναζητείται ένα keyword τόσο περισσότερο χρόνο απαιτεί η προώθησή του. Ο βασικός κανόνας που επικρατεί εδώ είναι ότι οι «μακροσκελείς λέξεις κλειδιά» απαιτούν λιγότερο χρόνο επίτευξης στόχου σε σχέση με τις άκρως ανταγωνιστικές «μονές λέξεις».
  • Μηνιαίες δαπάνες σε Google Adwords: Αν και τα Google Ads δεν επηρεάζουν άμεσα το SEO, παρ’ όλα αυτά το ppc (pay per click) ανά keyword καθορίζει την τάση που επικρατεί στην αγορά του internet marketing τη δεδομένη στιγμή.
  • Αλγόριθμος Google: Ένας αστάθμητος παράγοντας που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα του χρόνου παράδοσης. Οι διάφορες αλλαγές που προκύπτουν στους αλγόριθμους κατάταξης των αποτελεσμάτων από την Google μπορεί να απαιτήσει άμεσες αναπροσαρμογές και πιθανή καθυστέρηση στον προσυμφωνημένο χρόνο.
  • Bonus συμμετοχής συνεργατών: Ο χρόνος εξαρτάται από πλήθος εργασιών που πλαισιώνουν το seo. Έτσι, στην περίπτωση επιθυμίας για συντόμευση στο χρόνο παράδοσης, θα χρειαστεί να στρατευτούν συνεργαζόμενες ομάδες seo με πρόσθετες οικονομικές απαιτήσεις.
  • Καθορισμός Budget: Ένα μεγαλύτερο budget μειώνει αναλογικά τον χρόνο παράδοσης. Μια καλά στημένη εξειδικευμένη seo ομάδα απαιτεί περισσότερους χρηματικούς πόρους. Επίσης το αρχικό budget είναι καθοριστικό στην γρήγορη ανάπτυξη περιεχομένου και στην σύσταση έμπειρων επαγγελματιών seo.